"-Vad heter du? -Drickerdubärs? - Va? Heter du fjedenibärs.. Det namnet har jag aldrig hört talas om. -Nehe det har du inte"

Godmorgon kära bloggen! Gissa vad det är för dag idag?? Jo det är håbofestdag! OMGOMGOMG! Då blir det hålligång.. Verkligen. -.- Jag och matilda ska spruta sån här spray som blir trådar (hmm vad kan det heta?) på Lasse Åberg. Han bor ju jhär förstår ni, Bålstas stolthet x)

Igår var jag med Felix, frida, matilda, Linuspöjken, Liza, Moa, och lite grann Henke. Moas ragg mahaha ;) Nej skämta bara. Det är inget mellan dom.. Har aldrig varit och kommer inte bli. Bara något jag tog helt ur fantasin. Dom har aldrig ens pratat tror jag ;) Jag har en plan för henne! Mahaha ;O Vad kan det vara? Det sitter ni säkert och undrar.

Jag och Matilda skrämde slag på en gubbe igår! Han satt i centrum... För sej själv.. Vi stod mitt farmför han, dom drickandes på monster eller nått *(som smaka BAJS!! Gammal geleråtta, inte najs mina vänner x) ) och matilda på nån dricka som kommer ge henne jättefina naglar och hår. Idag när hon vaknar kommer hon ha ögonbryn ner till naveln. Skulle inte förvåna mej ; )
 Så jag och Matilda satte oss och började prata med gubben :) Han var mysko.. Och det slutade med att vi blev dissade av honom -.-
-"Ni borde nog gå hem nu, det är väl snart läggdags för er och era morsor är nog ute och letar efter er"
haha och detta var väl halv 8 eller nått x)


söta matilda med Kamelbollar!! Hahah x) Det var tuggummi alltså.. Inget annat ;)



Mums felix, här lika fräsch som alltid x) Detta är vad vi gör i Bålsta om kvällarna.. Sitter och äter kakaor :P haha

Peace love and porr
/karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0