ååh, kolla min strippstång!

Idag var jag, Kajsa, i skolan. Förvånadsvärt nog är det faktiskt kul där borta. Kan bero på att man känner sig så fri och man får gå ut från lektionen för att prata i telefon, yesyesyes'.
Idag på mediagrejslektionen började vi med att vi ska göra ett radiopogram om några veckor, HURRA!! Jag är i grupp med Lisa och Alex o vi ska snacka om nånting som Lisa valde, men det kommer bli bra (:
När vi skulle gå ner till våning 2 skulle man typ ner i källaren för att komma till nått mysko förråd med massa pelare som jag användse som strippstång o sen slog jag huvudet i en stor cementvägg(?) som stog bakom mej, så nu finns det på film på några mobiler...  Jag har tråkigt o orkar verkligen inte skriva mera nu,



PORR MED KAJSA!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0