Alltså jag svär han bara stog o luktade på kräftan o drog i räkan..

Jag, alltså Kajsa, skulle bara vila i en kvart för att jag skulle bli pigg o Lollo ville gå ut, men iaf så la jag mej o vilade o såklart så somnade jag.. Lollo väckte mej efter en timme o sa Kajsaaaa, vi ska gå nu. Jag vaknade efter ett tag o kände att shiit, jag är jätte sugen på godis. Så Lollo sa att ja men upp o hoppa nu tar vi Kattis cykel o kör till affären, men du får betala, för jag betalade  tågremsan. Jahapp, tänkte jag det är väl bara att betala skiten då.. Jag cyklade på som fan för att hinna eftersom vi inte hittar  här borta, så kom vi fram 19.55 o dom stängde 20.00. Haahaha så vi sprang in i affären plocka på oss lite godis o typ chips, sen började jag tjata om läsk, men Lollo tyckte inte att vi skulle slösa pengar på det så hon köpte en chokladkaka istället.. -.-'  Elakt, bara för att jag är allergisk..
Sen så sa jag att ska du ha chokladkaka, ska jag fan ha min läsk så Lollo fick springa in igen o hon i kassan som bara väntade på att få stänga blev bara mer och mer otålig för att Lollo aldrig kom ut. Tillslut kom hon, betlade och vi kunde cyklade hem. Eftersom jag är värdsmästare i cykling cyklade jag så snabbt att man bara såg ett grå/lila sträck. hahaha fan va porrigt det måste sett ut, nämen nu ska jag o Lollo kolla på american pie o svulla! ;)



PORR MED KAJSA!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hade du det roligt där då? :) jag har jobbat i nio timmar och nu ska jag bara mysa :)

2009-08-13 @ 21:30:58
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0