Congratulations and stuff like that..

Wohoo, nu är det jag igen, Kajsa.
Igår så skulle jag på släktträff, mahha, träffade några som jag inte hade en aning av existerade.
Jag blev lekkajsa igår, så jag fick springa runt o leka med alla småkusiner, bryllingar o sysslingar o allt vad det finns. men som tur var, kom matilda o hjälpte mej, men hon är lite blyg av sig så hon sa inte så mycke.
Juste, jag hade en rosa hatt på mej o den blev poppis! Så nu har alla Ödquisar som var där går bestämt att vi ska ha kalas hos mej o alla ska få en hatt, fast dom får fan ha med sig sin egen!

jaja,jag till min kusin My eftersom hon fyller 6 år idag, grattis grattis!
Hahah idag är det söndag och sista sommarlovdagen för Karin, Frida och Moa, jag lider med er!
nej men nu ska jag gå o käka frukost innan jag svimmar,

PORR MED KAJSA!


den himla fina rosa hatten, fast på bilden har jag peruk! menmen, den gör allting xtra porrigt!

Den himla fina rosa haten man inte ser så bra eftersom peruken tar upp hela bilden, menmen, den gör allting xtra porrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0