Dexters laboratorium

Tjenamittbena!
Haha ni såg att Kajsa fick skriva lite längre sen va? Haha det kasnke blir så att Kajsa också börjar blogga här. Hon är ju trotts allt ett friskolebarn hon med!
Aja. Nu sitter jag och kollar på kodnamn grannungarna på Cartoon network. Och innan dess kollade jag på Dexters laboratorium. Haha när jag ser Dee dee tänker jag driekt på Malin! Haha och hon tycker iallafall förut det var likt mig (?).
Aja. Idag så ska jag, Karin och några flera skick aiväg massa kärleksberv till folk. Och gå till skolan typ. Haha.



/F

Kommentarer
Postat av: simone

Hahaha, shiit.. inte sett den serion på.. tja, 10 år :P

2009-08-12 @ 13:22:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0