Dictèe

-Chaque fois que j'etais dans la cabine. Je mettais un truc dans mon sac. C'était à la fois excitant et angoissant. J'étais prudente et j'avais un oeil sur, Les gens qui étaient autour de moi. Il n'y avait pas de risques..
  
-När jag var i kabinen. Jag lade något i min väska. Det var både spännande och skrämmande. Jag var försiktig och hade ett öga på de människor som fanns runt mig. Det fanns ingen risk ..

hahahha jag är så duktig på franska.. Fast detdär hade vi i diktamen när jag gick i 9an, undrar hur det går för Mathea, Emelie och Nick i franskan nu utan mej, måste vara svårt (A)   Jag, Lisa och Mathea gjorde en film på franska som vi visade för hela franska gruppen o nu har jag den hemma på dvd, känn på den!   Jaglovar, den kommer bli jätte känd sen, typ som.. hmm..Musse Pigg o Kalle Anka o alla domdär små filurerna.  Om ni vill se filmen så får ni titta förbi hemma hos mej. eller så måste ni vänta tills vi släpper den på bio o allt möjligt!  


PORR MED KAJSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0