Godmorgon åhh villken härlig dag godmorgon till dej, eller hur den nu går

Mahaha sovmorgon till halv 10 :D Oh yeah, suck on that.

Min ben har börjat fjälla väldigt mycket.. hmm.. Kommer nog att vara fläckig på benen snart. Inte bra mina vänner, inte bra. Undra om det ska vara varmt idag? För jag hatar att ha på mej jeans -.- Finns inget oskönare.. Tror att jag ska få damp på dom varje gång.

Något som jag får damp på är att min lillebror sitter nästan precis utanför min dörr och spelar samma låt HELA tiden. Ska försöka överösta honom med "Vem har tagit min kexchoklad". Som jag gjorde när jag skulle irritera min syster (mahahha evil'). Då ska man sätta på "Vem har tagit min kexchoklad" låten på högsta och sjunga med jättehögt. hahaha x) Funkar varje gång, jag lovar

Idag är första tyskalektionen (usch säger jag bara) vi har efter sommarlovet, och vi ska få träffa vår nya tyskalärare Gösta! Ojojoj, tänker ni, men jag misstänker att det är något lurt med honom.. Hmm.. Får utforska det idag..


Lägger ut en riktig lite klassiker till bild från ett röjv x). David gör.. Hmm.. Ingen aning. Raden, som ser ut som om han går i 2:an, ser ut som om han ska attackera Moa, som ser att göra någon form av hogashakka ritual.. Hmm en lurig bild, med många olika tolkningar x)

//Karin


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Hej snygging!



nu kommer jag vara en sån här dryyyg jävel och tipsa om min tävling...men det är bara några timmar kvar så vill bara att du ska veta om att den finns ;)



http://emmelist.blogg.se/2009/august/vinn-en-klanning-fran-stylebystars.html



följ bara instruktionerna i länken så är du med :D



Ha en fortsatt trevlig dag sötnos!



kram!

2009-08-20 @ 08:52:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: *Em

HELLO KITTY TÄVLING! Vinn ett STORT gosedjur! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-1.html

2009-08-20 @ 12:03:29
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: david

hahahah fan vad schtek man är xD

2009-08-22 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0