Godmorgon alla rumpnissar

Hejsan hoppsan lillebror, vad heter du mer än August?

Nu har jag vart vaken i ungefär.. hmm.. 3,5 timmar exakt. Vaknade klockan 6 idag -.- och kunde inte somna igen. Jag lovar, det är något fel på min hjärna.

Och nu till det ni alla har undrat sen ni kom in här på bloggen: Vad har jag gjort i 3,5 timmar när INGEN är vaken? Och när kommer ni få se den nervkittlande bilden på mitt fiskbett? Svaren är rafflande.
Först låg jag och finulade i min säng. Tänkte på massor av mysko saker... Jag gör det när jag är trött. Då kan man bli jäkligt underhållen av mina tankar ;) Sen gick jag upp och kissade, ni vet, annars får man ju så ont i blåsan. Sen gick jag ner, luktade på min hunds öra och följde efter honom så att han inte såg mej, man vet ju aldrig, tänk om hundarna kan gå och prata när inte vi ser? Dom kanske förvandlar sig till mutanter? Tyvärr är svaret : Nej. Dom är bara vanliga hundar. Sen år jag frukost och satte mej vid datorn

Och bilden på mitt fiskbett kommer kanske snart, kanske ikväll måste flytta över bilderna till den här datorn. Erkänn, ni kommer inte att kunna tänka på annat? ;)

Jag måste tyvärr säga att Sören, kajsas råtta, har dött :( Stackars Sören. Han som var en sådan trevlig prick.

Han är ingen mutant trots allt. ;)

/karin


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Åh, tack så mycket! Vad händer idag? :)

2009-08-13 @ 09:54:56
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Godmorgon ♥ Hoppas att du får en bra dag!

2009-08-13 @ 09:59:38
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0