"Han ser inte ut som en som...Vet vad det är som är modernt"

Jag vet att ni alla har grubblat på en och samma sak. Vem är den där luringen moa? Som är med på denna blogg men aldrig har skrivit. Sitter hon fast i något och kommer inte loss? Är hon uppäten av stora stygga vargen? Kanske har några rumpnissar bjudit upp till kafferep och förvrängt hennes hjärna så att hon har något tidsbegrepp.
 Svaret är enkelt. hon är inte hemma! Hon bergsbestiger mes sin familj någonstans. I Dalarna tror jag, men vad vet jag? Den där flickan är ju finurlig.

Bara det jag vill säga

Puss på era rumper



Moa gullrumpa. ser hon inte lite lurifaxig ut? ;)

//KARIN

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas du har haft en trevlig helg! :)



Kolla och kommentera gärna min blogg :)

2009-08-16 @ 16:20:23
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

lucka bloggen :)

2009-08-16 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0