Idag var rooooolig

Idag var skoj, första lektionen vi hade var engelska, och Frida skrev världens finaste grej om mig. Jag blev så glad att jag det glada räckte hela dagen :) För er som inte vet så kan man se att jag är glad på att jag blir superbarnslig och säger roliga ljud som: Wiiiiie, Hooogachakka, osv :P
Hahah Guuuuud jag är fortfarande glad efter att ha läst det där pappret (:

Nu kollar jag på How I Met Your Mother, första avsnittet. Hahaha älskar det där programmet alltså. Nästan lika mycket som jag älskar vänner :P
Hahah introsången är kung, den är ju jättelätt att lära sig; Babaaababababaa. Hahaha är jag den enda som hatar när man inte kan introsången till ett program ? Man vill så gärna kunna liksom, haha ? :P

Nu ska jag göra lite engelska-läxa, och tyskaläxa. Blääää för tyskaläxan. Vi får den över helgen, och när vi säger att vi helst inte vill ha över helgen säger han:

// Fårn moa


---------------------------------------------------------------
MOA! Hon lägger aldrig ut inlägget! Det har legat i utkast i ungefär.. 6 timmar. Och moa, hur smart är det att lägga ut ett inlägg som heter "Idag var rolig" när det inte är idag :P Så jag lägger ut det även om det inte är klart ;) Jajja hon kanske smiskar mej för att lägga ut hennes inlägg , men då smiskar jag tbx!! x)

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0