jag är faktiskt borta..

..Men jag kan upptadera iaf eftersom jag är bäst och det är jag o mina inlägg som kommer ta världen med storm.
hahah just nu ligger jag i en säng i hässelby hos Kattis och Tomas och väntar på att käket ska bli klart, tacos, mumsmums!
Jag, Kattis och Lollo åkte bil ifrån Häggeby, min hemstad, till kungsängen därifrån tog vi pendeln till Barkaby och skulle hoppa på bussen som gick till nån väg dr vi skulle hoppa av, när vi kom dit gick vi till Kattis cykel o packade på min minst 14kg väska på pakethållaren, men vi kom inte långt innan den rasade ner, så vi fick sätta upp den igen. unk, stonk o stön. sen började den långa vandringen till Kattis och Tomas lilla stuga, en riktig mysig liten plats.

hahah ojoj, det åskar, kan man sitta vid datan då eller är det typ farligt? :o  har hört nånting om det förut tror jag.. jaja, bäst att jag lägger ifrån mej datan så jag inte får en elektrisk stöt o blir utbränd.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jag också! ;D

me love it så jäkla mycket! :Dhar du läst böckerna? (:

2009-08-13 @ 17:48:08
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0