KAriiin

guddagens alla gorumper där ute! :D

Jag har kommit hem från egypten nu och då frågade frida om jag ville vara med på hennes och moas blogg som dom hade gjort. Ja, vad ska man säga man vill ju inte göra er besvikna och är man friskolebarn så är man :P och jag har ju alltid så mycket intressanta saker att skriva.. verkligen.. jag menar det :P se bara på vad jag har skrivit hittils x)


tänkte avsluta detta intressanta inlägg med en lustig historia :P

Det var två älgar som var ute och flög.
Då sa den ena till den andra:
- Du har en bulle i örat.
- Va? sa den andra.
- Du har en bulle i örat!
- Va?
- Du har en bulle i örat!!
- Jag hör inte vad du säger, för jag har en bulle i örat.


mahahaha så knasigt x')

/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0