Karin har fått guldsjukan!

Godmorgon och hej hopp gummisnopp!

Nu har jag precis kalasat på cocopops hahha ;) Känns som om jag var ett litet barn. Härliga grejjer det där :P

Inge mysko korvdrömmar idag, fast några andra... DOm var inte helt f'riska dom heller.. Fast det ska vi inte gå in på nu ;) Ska vara i skolan om.. En halvtimme-.- Och då måste man ju borsta tänderna så att inte mr tandtroll kommer på besökx) Testa och säg mr tandtroll! Det är ju hur kul som helst x) Ska börja säga det

Nu ska jag gå och busa en stund innan det bleir dags för skola

Peace Love and Porr

// Karin

 


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hur äre med dig? :D

2009-08-26 @ 14:24:18
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0