Låna aldrig ut cyklar till fulla pojkar-Det är mottot jag lever efter

Goddagens

Vad heter ni mer än August?

Igår var jag ute med frida, matilda, jesper, nån axel (fast han försvann, ´vi skrämde slag på honom) Liza, moa, Linuspöjken,  Nandie, och en liten stund buvall kotten och nån myskopöjk

Vi hade väl kul, gjorde inget särskilt men man blir ju underhållen bara av att vara i närhetetn av dom där mysko människorna. Alla vi är helt enkelt lite bakom flötet. Allt blir så mycket roligare då :P

Ja nu sitter jag här. Och har JÄTTEont i min rumpa. Träningsvärk förstår ni :P Vet inte var den kommer ifrån.. Kanske när vi skulle sitta på varandra på gympan. Helt galet var det ;)



En klassiker. Matildas Kamelbollar x)

Peace Love and Porr

/KArin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0