"Man vet aldrig när man behöver ett schysst järnrör... En kam också för den delen"

Nu är jag hemma! Jag kan höra ert jubel ända hit mahaha ;)

Jag har varit med clara på ung08. Där träffade vi några människor ;) Vi hade kul. Fast det började spöregna.. Och jag hade kjol och linne.. Trodde att jag skulle bli en snögubbe.. Menmen jag klarade att ta mej hem levande ;) Så jag är nöjd. Jag har inte heller gjort bort mej allt för många gånger:P

Och nu till det ni alla har väntat på!! Bildbeviset på att jag blev attakerad av en fisk!! hahha ;) 



hahah Kan ni se det? Det lilla röda på benet.. hahaha dramatiken var stor x)

/Karin


Kommentarer
Postat av: eliasson

HAHAHA;fett skön blogg !!!!

2009-08-13 @ 23:01:14
URL: http://elijazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0