"men, vaa, så hemsk kan hon väl inte vara?"

Idag grät jag i skolan. Andra gången på 9 år ;)  Fast det var en knasig andledning till att jag grät.. Min gamla HEMSKA lärare kom in till vår skolan. Hon (nämner inga namn, Man vet aldrig hon kanske jagar mej och ger mej smäll. :P  ) är den mest irriterande, hemska, äckliga och GAAAAH jag får damp av att tänka på henne :P Jaaa.. Hon är helt enkelt inte kul :P Det enda hon gör är att stå och vifta på fingrarna eller trycka upp och ner locket på white board pennan och säga "snälla, kan ni inte vara liiite tysta?" med en sån mesig stämma som bara hon kan ha -.- Jag är arg

nu är jag trött på att vara arg och ledsen

nu är jag glad igen :D

Puss hejdå :)


Bara för att man ser in i mina näsborrar ;)

Peace Love and Porr
/Karin

Kommentarer
Postat av: frida

haha ja! det tycker jag också!

nej jag vet :$ förlåt :(

2009-08-28 @ 23:04:16
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0