"Nämen, usch vad porrigt"

godafton bloggen :D

Ville bara berätta hur BRA min plan på hur jag ska sova längre fungerar (se tidigare inlägg ) Mahahah jag sov ända till 10 idag!! Vet ni vad det betyder? Jättemycket! Nobelpriset nästa! Haha lovar att jag kommer hälsa till alla 5 som faktiskt bryr sej om våra liv och följer oss i bloglovin x) Vi är så älskade

Idag har jag inte gjort annat än att sett på ice age med min lillebror och lillesyster (har jag sagt att dom är längre än mej :O Det är ju pinsamt -.- Funderar på att hugga av deras ben när dom sover) Den filmen var jättetråkig så vi stängde av. Tacka vet jag brüno x)



mina söta småsyskon ;)

//kARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0