Nemen tjeeeena

Hejsan hoppsan!
Nu sitter man här, och kollar på Vänner, HAHAHAHAH goda tider det Karin och Frida, goda tider...... :D
Idag har jag varit i skolan, på NO:n satt jag, Frida och Lars och diskuterade myskosaker som tex. om man får ett sår på armen,, och man har blödarsjukan, hur många/få ml per timme måste man blöda för att röda blodskaparna ska skapa nytt blod på "max-limit", utan att man ska förblöda. Hahahahah min fråga den här gången :D

Joey: It's not like I hate her, but every time she laughs.....I just wanna rip of my arm, so I have something to throw at her..

Nu har jag bestämt mig för att kolla på Casanova, har aldrig sett den föru tfaktiskt. Är den bra ? :)

Ha det bäst och kom ihåg: Allt kan hända i rymden ;)

Moa

Kommentarer
Postat av: friskolebarnen

mo min vän, den är jätteseg!

bara å du vet ;)

2009-08-26 @ 20:25:40
URL: http://friskolebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0