NÖT?! :o

Kajsa här, jag måste bara berätta en grej.. O jag får det för jag har också vart ett friskolebarn! (och det kommer jag fortsätta vara för mitt gymnasium är tydligen också en friskola, ahaha)

IALLAFALL
Idag när jag satt vid datan skrev en grabb till mej som jag inte känner, han började prata me mej förut men jag har inte brytt mej så mycket utan jag ignorerar honom för det mesta, eller är kort i svaren. 

Jag fyllde år igår, eller aa iförrgår är det väl nu och idag när jag loggar in på msn skriver han att han är ledsen för att han inte kom till mej igår o firade mej, o jag fattar ingenting o så skrev jag att jag känner inte dej så vfan skulle du komma till mej för?  o så säger han att jag hade bett honom göra det, men jag läste igenom hela historiken o det hade jag tamejfan inte gjort o då sa jag det till honom. 
Han trodde att jag vart sur o så ska han bevisa för mej att jag visst bjudit honom, (ni ska få se bildbevis på att jag inte har sagt nånting om att han ska få komma hem tll mej!)  o helt plötsligt när jag loggade in på facebook hade han skrivit där ba förlåt va inte sur på mej o blablablaa.  ååh, jag blir så trött på jävla fjollar som håller på. HAhaha, visst är det ganska kul när han är så korkad o han bli ägd hela tiden men han är ju så knas.
O till sist trodde jag att han hade blockat mej, men nej nu har han mej på sitt personliga medelande eller vad det heter.  hahah patetiskt. :D

läs först del 1 o sen del 2 (smart..)  han är svart o jag är blå




sen var det såhär han skulle gottgöra mej för att jag blev "sur"?   URK..


förlåt kajsa -- i go down on my knees- ♥



vad finns det o säga? är man knas så är man! 
PORR FRÅN MEJ / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0