"Nu är du körd"

Hej hopp gummisnopp. Här sitter jag och kollar på olika gymnasier. Tror att jag vill börja på Östra gymnasiet i Skogås/huddinge, fast jag tror nog att det blir för långt att pendla.. hmm.. jajja, eller No big deal whattevva, som Brüno skull sagt. Mahahha han är lustig ;)

Just det jag skrev ju om vår mysko lärare som vi skulle få idag ;O Fast det visade sej att han inte var så mysko, han var riktigt skön hahaha x) Helt tokig.. Nästan.

Annars har det väl inte hänt så mycket förutom att jag skulle spela brännboll i pumps! Hahah måste sett helt knas ut. Fast världen bara svischa förbi när jag sprang! Nästan. Skämde inte ut  mej allt för mycket iallafall. Bara när bollen kom rakt emot mej, men jag hade vänt mej åt andra hållet så ja.. Hmm.. Jag, moa och frida blev förbjudna att ta på bollen x) Inte mej emot iallafall. Hatar brännboll. Och så skämde jag ut mej när jag skulle skjuta.. Är riktigt dålig på det, inga detaljer. No big deal, whattevva förstår ni ;)

peace love and porr
//Karin

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar: Just nu känner jag inte att jag har tid med fler designer, tyvärr.

2009-08-20 @ 16:57:53
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! tänkte bara påminna er om min NYA dansvideo (c-walk) till min flickvän på det snaste inlägget, hade gärna velat ha just ERAN åsikt! helst på youtube så att videon "växer" så att säga :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment

2009-08-23 @ 15:20:25
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0