o du va ju inte bara lite dryg!

Kajsa här!
Igår så gick jag över till grannarna med pappa, för att dom skulle bjuda oss på en grogg så vi gick dit o så började alla vuxna grogga, o jag min ensamma jävel fick sitta o titta på. Min granne Thomas som är 19 va hemma, tro det eller ej men det va  faktiskt sant o han hade ingen kompis där, jag trodde han hade blivit sjuk och så va ju fallet, men helt plötsligt efter en öl mådde han prima ballerina igen, hahahah,  jag satt i min ensamhet o smsade med Lolle, en kompis till mej och Thomas, o han försökte få mej att komma till Bålsta till klockan 2 inatt men jag vägrade o sa att det va mkt mkt mkt bättre om han kom hit, men han ville inte lämna sina kompisar därborta även fast dom skulle upp o jobba idag,.
Jag satt där o glömde bort min lur för ett tag när jag fick ett sms där det stog, Jag kommer ut till er iaf.  Wohoo, då vare Thomas som hade så tråkigt att han tvingade ut Lolle, (tror inte Thomas vet att jag försökt med det, eller att jag smsat med honom överhuvudtaget,) men iaf Lolle kommer, då tänkte jag att yes, nånting kul iaf. 
O jag som är en sån jävla partypingla började sjunga singstar för full hals o sen efter ett tag kom Lolle dit, men han va inte ensam, tralala, han hade  med sej en underlig typ som heter Kevin, riktigt knasig i skallen va han iaf. Men honom lämnar vi nu eftersom han vart så slirig att han somnade på köksbordet, så jag, Lolle och Thomas gick ut till Thomas såkallade svit, som egentlgen bara är en vanlig friggebod, menmen, o 3 minuter senare sov Thomas..  hahah mysmys, tänkte jag o Lolle, men jag gick hem istället o så möttes jag av pappa i dörren, han skulle till jobbet, alltså måste klockan vart  runt halv 6 när jag kom hem :S inte bra.. när jag bestämde mej för att knata o knoppa så säger pappa till mej lite förvånat ;Kajsa, jag tror Sören är död. o jag får panik o bara börjar stor tjuta..  när pappa stack kände jag mej så ensam att jag smsade till Lolle att komma till mej o trösta mej o eftersom han är en sån underbar människa så kom han, MEN problemet är att Lolle aldrig går hem igen så det tog mej 2½ timme o få ut honom ut ur huset för att jag skulle sova, men sen orkade jag inte det.  hahahhhahah  först låg vi i pappas säng o bablade, sen lockade jag ut honom i hallen o sen stog han o babbla o babbla o blablablaa o sen äntligen fick jag bort honom, men det förvånar mej inte ifall han står utanför dörren snart igen o knackar på o vill komma in!  hahahah han är så dryg när han aldrig går. 

hahahah det va mkt roligare i verkligheten än skrivet, men det skiter jag i. PORR/ K


juste, om du läser dethär Alex så ska du veta att jag väntar på min födelsedagspresent!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄS OCH SE BILDER/FILMER PÅ:



NÄR DESSIE FÅR SMAKA PÅ TÅRTA

KISSIE UTAN SMINK OCH UTAN PHOTOSHOP

NÄR DESSIE HADE 3 ÖGONFRANSAR



MED MERA



http://skvallervardet.blogg.se

http://skvallervardet.blogg.se

http://skvallervardet.blogg.se

http://skvallervardet.blogg.se



2009-08-13 @ 11:40:50
Postat av: Em

Jodå, hehe :) Allt bra idag? :)

2009-08-13 @ 11:55:58
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0