"That is such a Samantha thing to say"

nej, nu får jag väl säga godnatt till alla sötnosar :D Och osötnosar. hmm finns det något som heter det? :O Annars har väl jag kommit på ett nytt ord, ETT TILL NOBELPRIS TILL MEJ! Ackack undra hur det här kommer att sluta.

Moa, den skitungen, har ju uppenbarligen inte skrivit något i bloggen... Inte bra för henne, hon kommer att få smäll imorgon i skolan. Några kramar också, jag har ju inte sett henne på en månad... :P Bara lite smisk

Puss på rumpan och godnatt :) Ska försöka sova nu iallafall.. Hmm undra hur det går buddha har ju trots allt förhäxat mej så jag känner mej lite små speedad sådär.. Men men jag får väl hoppa lite i sängen så mitt spring i benen försvinner. Man kan ju alltid hoppas iallafall (:


PILL I RUMPAN

//Karin

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

jaa, fyfan , jag hade tait livet av mig om det var jag xD

2009-08-19 @ 23:23:41
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Budha? :S

2009-08-20 @ 07:35:59
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0