trädgårdsarbete

Idag på min sista lediga sommarlovsdag har jag, alltså Kajsa, vart tvungen att fixat på tomten. Jag har gjort så mycket som att klippt några massa buskar och klippt bort 2 träd, helt allvarligt, klippt! Och sen har jag klippt halva gräsmattan. Det blev bara halva eftersom gräsklipparen gick sönder(?)
Fast ska jag vara ärlig gjorde jag inte allting själv.. Min älskade granne Amanda "Kärevän" Bergman kom över och jag frågade snällt om hon ville hjälpa mej, o klart att hon ville. Vad har man inte vänner till? (:
Hahahah vi gick ut i skogen o skulle hälla ut allting som låg i skottkärran och det gick väl lite sisådär..
Nu sitter vi här inne i mitt öuthärliga äckliga hus o kollar på idol 2006 o har precis drukit en jätte jätte jätte jätte kall dricka..


PORR MED KAJSA!        




Kommentarer
Postat av: Amanda

okej

2009-08-17 @ 17:34:26
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: marina

Hahahaha var det så äckligt? :D

2009-08-17 @ 18:23:58
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0