Buddha har förhäxat mej

Hann inte med ett inlägg på morgonen, fast skulle ändå inte kunna skrivit någe mer än "Nu har jag vaknat. Godmorgon." så det känns ju också ganska meningslöst :P

Nu har jag kommit hem från skolan och ligger i min säng och försöker undvika att sparka ner min buddha igen.. Allvarligt jag tror att han har lagt en förbannelse över mej! Jag börjar bli orolig... Funderar på att inte sova om kvällarna... Eller vänta!! Kom ju på bästa ideen nu! Jag ska LÅTSAS att jag sover, och sen när han står över mej med sin ondskefulla blick så ska jag öppna ögonen och skrika "Suprise! In you face mathafucka". Då blir han chokad.

Nu sitter ni säkert där hemma och finular på varför jag tror att jag är förbannad? Jo, allt började helt oskyldigt med att min storesyster ropade "Kom alla mina små älsklingar, nu är det fika". Jag gick ner, utan onda aningar. Resten kan ni läsa i inlägget "Man kan ju använda dom som dekoration". Jag lovar, det var ej en trevlig upplevelse. Jag lever i chock än idag.
Och så skulle vi äntligen få byta platser i skolan. Vi har suttit på samma i ungefär ett år och vi skulle ha bytit efter påsk men Nejnej, det gjorde vi aldrig. Nu funderar ni säkert på, varför jag hatar min förra plats så mycket? Jo för att det är en himla fläkt som blåser och brummar brevid!!! Jag får damp på den. Att jag inte ser tavlan och att lousie slår mej lite dådå kan jag leva med MEN INTE FLÄKTEN!! Och när vi bytte platser fick jag flytta ett steg åt höger = En plats närmare fläkten!! GGAAAAAAAHH. Har damp... Nu brummar den ondskefullt precis vid mitt öra, hela tiden.

Och jusst det, nu sitter jag brevid raden, som håller på med sin ring och knackar i bänken! Gaah ännu mer damp


vårt klassrum förra året ;) Ser jättelitet ut men det fortsätter runt hörnet. :)  Man kan tillochmed se mitt konstverk haha x) om ni ser en bild som liknar en padda så är den min ;**) jag lovar

//karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0