Saftigt skvaller. Verkligen. Är helt allvarlig


När man är ute och går i Bålsta kan man få se på den här bilden på Peter Siepen. Vissa går helt enkelt förbi utan att lägga märke till nått. Men om man är ett friskolebarn så ser man det som finns bortanför molnen


För er och endast er zommade jag in så ni kan få ta del av detta smaskiga skvaller. Nej nu ljög jag visst, bilderna är från fridas blogg ;) Själv skulle jag aldrig lyckas göra någe tekniskt, ni skulle bara veta hur många gånger jag har råkat raderat ett blogginlägg (gör ingenting, måste vara tomten som bor i mitt rums fel)
Det står.. damdamdamdamdam. MARIE TULESJÖS EX! (alltså vår rektor). Det var verkligen inte vi som skrev dit det, nejnej, vi är bara väldigt uppmärksamma. Självklart. Det är är vi ju alltid ;) Att jag inte ser bollar som kommer flygande rakt emot mej beror på helt andra, saker.



PEace Love and Porr

//KArin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0