Hoppsan sa

Nu ligger jag och äter KOLA! Möms ;) Var ju tvungen att köpa en kartong från mej själv, niv et, annars är jag ju en dålig människa om jag inte stödjer mej själv? Och det går ju till vår klassresa så om jag inte hade höpt så skulle jag ha vart en dålig människa HA!

Fast jag börjar få ont i magen... Tror att fabriken hade haft i nått mysko i den... Hmm.. lurigt

Nu ska jag se slutet på PS. I love you och äta upp resten av mina kolor.. Tror nog att jag kommer att få sockerkick snart och hoppa i min säng. SKulle inte förvåna mej. Tänk om sängen går sönder då.. hmm.. Då skulle jag ju få sova på golvet.. och det är ju inte så skönt.. Bäst att hoppa på golvet istället!

Efter det måste jag räkna får så att jag kan somna.. Fast fåren springer ju för snabbt... Jag kan räkna kossor! Fasr dom är för stora.. Jag får väl räkna sniglar då...

Kan sniglar hoppa?

Hahaha konfirmationstider x)



peace love and porr *// Karin

Kommentarer
Postat av: hotblogggossip

intresserad av de senaste skvallret och händelserna inom bloggvärlden så kika in här http://hotblogggossip.blogg.se/

2009-08-25 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0