bilder och lite annat

Tjena mittbena! Nu tänkte jag dra till med ett litet inlägg.
Hm.. Vad har vi gjort idag? Jo..! Vi har vart på stranden. Och när jag säger vi menar jag mig, Moa och Liza. Det var inte så mycket sol, så vi låg mest i vattnet. Det var rätt så skönt. Fast sen precis innan vi gick upp så höll jag på att frysa häcken av mig!
Aja.. Sen gick vi typ hem till mig för vi skulle kolla på How I met your mother. Fast när vi kom hem och kollade så var det inte. :o Fattade ingenting. Haha. Men vi kollade iallafall på Two and a half men. Så jävla kul!
Aja.. Har inte så mycket roligat att säga.. Kan langa lite roliga bilder som är tagna i veckan.


Haha Moa ser helt borta ut!


Haha kan fan inte sluta skratta när jag ser bilder! Vi der helt fucked up ut :D
(men jag vet att ni gillar det)


Haha så jävla sexiga!


Haha gruppbild :D

Ja vi ser inte helt friska ut.. Men kul hade vi iallafall!

Btw! Har sätt att det är fullmåne ikväll, ås akta er för varulvarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0