vad händer idag?

Ja som ni ser i inlägget under så har Karin kommit hem och valt att blogga med oss. Haha super najs!
Hm.. Vad händer idag? Ska väll fixa mig lite, äta och sen dra ut med kompisar hoppas jag.
Jag skulle ju se på HP, men min data fackade så kunde inte se klart... Pappa ska typ fixa det senara.

Jag hänger på Karins trend att avsluta med en rolig historia ;D

Mamman frågade sin dotter:
- Vad skulle du göra om en våldtäcktman skulle komma och jaga dig?
- Jag skulle dra upp kjolen så han drar ner byxorna, svarade dottern.
- Va?! Är du alldeves från vettet? Så kan du inte göra! sa mamman.
- Men lilla mamma, sa dottern, vem tror du springer snabbast, jag som har kjolen uppe eller han som har byxorna nere?

Haha, det är så man kanske borde göra?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0