Vad har hänt med frida?

har ingentin att skriva.. Sitter och väntar på att frida (som bloggade här med oss förut, men kände för att föråda oss och blogga själv istället) ska städa klart sitt rum.. Det har tagit väldigt lång tid. Kanske kände hon för att dammvippa hela rummet också, vad vet jag. Hon är allt lurig den där flickan

OCH HON ÄR DUM! Lite iallafall ;) Jag tror att hon har blivit biten av en aileen som gör att hon har LÄNGTAT efter skolan, och väljer att byta blogg. För vem kan motstå denna blogg? Inte ni iallfall ;) Erkänn. Ni älskar oss! Lite iallfall x) Jag vet det. Om ni tänker efter riktigt noga


På torsdag kommer ett friskolebarn hem, så då kommer hon också blogga med oss :D Moa heter hon ;) Ni kommer älska henne. Jag lovar. Men inte lika mycket som ni älskar mej. Mahahaha (elakt skratt för ni som inte förstod det) x)



AIlieens! Vad har ni gjort med vår vän??? Kommer hon någonsin bli sej själv?? Bara ni inte gör henne gravid!! För hennes halv alieen barn skulle hata vår blogg och utrota den -.- Och då blir jag arg

//karin

Kommentarer
Postat av: Yolanda

vilke gullig blogg!

2009-08-19 @ 20:05:47
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0