sex säljer!

Nu ska jag äntligen blogga igen. Kajsa alltså!
Jag har fått en uppgift om att jag ska jag göra en bildanalys av någon reklambild från antingen bennetton eller sisley. Jag googlade en bild från varje och såg att sisley har valt att ha massa porriga bilder som reklam, även fast jag inte har någon aning om vad dom gör reklam för.. Det kan vara kläder men vissa har inga kläder på sig. knepigt detdär!
Jag ska göra ett radiopogram eftersom jag går media, o sen har jag fått lära mej att göra en animerad film. Jag hänger inte riktigt med på alla tekniska prylar o sladdar o alla pogram man ska hålla på med, så jag ser väl mest ut som ett R-TARD som inte fattar nånting. Men det gör ingenting.

Vilken av domhär porriga bilderna ska jag välja och göra en analys av?
         

 

PORR MED KAJSA!


Kommentarer
Postat av: Newskate

Haha, vi är med "friskolebarn" och är inne på vårat 5 år som det. Awesome!

Mathea & Joëlle !

2009-09-08 @ 22:24:55
URL: http://newskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0