bajsfrida



Man ser knappt vad det står.. Men jag är arg på Frida :

Jag- "FRRRRRRRIDDDDDDDAAAAAAA! :@ :@ :@"
Frida- "Jag vet vad du kommer att säga :O"
jag- "Du bloggar inte på friskolebarn längre :@:@"
jag- "Ska du ha smäll?" (här är jag ganska säker på att hon sket på sej)
frida-  "Visste att du skulle bli arg, vågade inte säga något :("
jag- "Akta dej jävligt noga min vän!"
jag- ":P"
jag- "Varför? :("
jag- "Jag är besviken :P "
frida- "haha Jag vet inte :P men jag kan nog slänga in ett inlägg då och då när jag känner för det ;D det vaar jobbigt med alla människor som kände igen mej"
jag- BAJS PÅ DEJ!



hahaha jag har damp på fida just nu x)

//karin

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad ska du göra idag då? :D

2009-08-17 @ 12:15:19
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: frida

jag vet, visst är jag en svikare :O men jag är och kommer alltid vara ett friskolebarn, varesej jag elelr någonan annan vill eller inte! :D

2009-08-17 @ 12:43:09
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0