Jag har ett problem. Jag får inte upp den

Godagens :)

Har varit dålig uppdatering men, hmm, det är ju ändå ingen som bryr sej :P haha. Menmen nu skriver jag (MOA DU LOVADE JU ATT UPPDATERA TVÅ GÅNGER OM DAN :@). Inte för jag har nått att skriva om men men.. Det blir nog bra ändå ;)

Hahaha här är en liten pinsam konverstaion jag och moa hade när vi sålde kakor, Kommer inte ihäg allt ordagrant men det var typ såhär;

Vi kom till ett hus och ringde på dörren. Det tog ganska lång tid tills någon öppnade. Då såg jag att det stod en bil brevid oss och "spegelbilden" i bilen gjorde att man såg konstig ut, som speglarna i skrattkammaren på gröna lund.
- Hahaha Moa kolla vilken ankstjärt man får i bilspegelbilden.
-Vaa?
-Haha kolla värsta putrumpan! Kvackkvack
-Hahhahah men kolla min rumpa då!

Och Precis då öppnades dörren, samtidigt som jag och moa stod och stirrade på våra rumper, Och han hade antagligen hört allt om att vi använde hans bil som skrattkammarspegel :P För vi pratade GANSKA högt och isoleringen till dom husen är inte de bästa  x) Och han hade en ganska road min tyckte jag :P

Peace Love and Porr

/Karin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0