Tjänare, Tjenare, Tjena, Tja, och nu går det upp igen till Tjabba.

Tjena mittbena.
Moa här, har inte skrivit på år och dagar ;P En lista på allt duktigt jag har gjort idag:
*Bakat en god kladdkaka som mamma får smaka när hon kommer hem från jobbet
*Har faktiskt städat efter mig när jag har bakat (min pappa brukar annars alltid få göra det ;)
*Plockade ut och in i diskmaskinen direkt när jag kom hem.
*Åt inget onyttigt till mellis (förutom kladdkakesmeten då ;), havregrynsgröt med maaaaaaassor med socker på, neeeej bara två tsk :P
*Har faktiskt pluggat. Mycket! Hahahaha ;P

Annars hände väll inte så mycket idag. Brandalarmet gick och vi fick stå ute en liten stund. Alex tappade nästan mig i marken, hahahah han fångade mig i sista stund, eller var det meningen ? Hmmmm, klurigt detdär. Vår "läskiga-lärare-som-jag-trodde-skulle-vara-tjurig-och-supersträng-men-som-igentligen-är-världens-grymmaste" fick vi träffa för första gången idag, det vara skoj.
Snart ska jag och pappa åka iväg på Polen-möte med klassen. Jag och Frida ska göra så att min pappa, hennes pappa och Karins pappa blir bästisar, så vi får ha roliga middagar med varandra ;) Vi har en plan....planerad in i minsta detalj...neeej men iaf, nu ska kladdkakan tas ut ur ugnen.

Puss på er och kom ihåg: Allt kan hända i rymden ;)
Mois

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

dags att lyssna på dagens låt! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/molly-sanden-mitt-liv-ar-mitt.html#comment

2009-08-20 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0