Frida var ingen ailieen trots allt. Hennes ändå superkraft var att hennes hår luktade korv

Godagens alla rumper!!

Nu sitter jag här, på frida Fikus sötnusens dator och bloggar. Frida tvingade mej.. Mahah.. Den busen. Clara banan och Matilda melon är också här. Ja.. Hmm Ingen aning om vad jag ska skriva, mer än att Fridas hår som hon jusst nu plattar luktar falukorv. Jag lovar. Det luktar KÖRV i hela rummet. Jag undrar vad hon använder för schampoo.. Hmm.. Stavar man schampo med ett o eller två? Hmm.. Ett mysterium

Jusst det!! När jag var i Egypten blev jag biten av en FISK!! Jag fick ett sår som såg ut som 6 huggtänder och det började blöda.. Blodet forsade. Jag höll på att förblöda. Jag överdriver inte, jag lovar :P Och jag har bildbevis! mahaha

PILL I RUMPAN

/K

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

sv: ja, väldigt gott!=)

2009-08-12 @ 17:41:24
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tackar..hehehe

2009-08-12 @ 17:52:40
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Felix

SCHAMPOO :D <3!

2009-08-12 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0