m skriver. TJAAAAAAAa

Hahahahah jag behöver inte berätta så mycket om igår, Frida har redan sagt allt som behöver sägas om det vi gjorrde tsm. "Är den bög ?" HAHAHAHAH!

Jag var inte med Frida förens på eftermiddagen, så två Skitviktiga saker hände igår:
+ Jag köpte väääääärldens finaste skor, och jag plågade Frida med att berätta om det HELA TIDEN! Hahahahah.
+ Jag är skitstolt över att jag följde med mamma in hos Akupunktören. Skitstolt säger jag bara. Akupunktören var skitsnäll :D Jag fick mina 'panikstunder', först när vi kom in så fick mamma lugna ner mig (jag klarar inte av den rena doften som finns på ställen där det finns nålar.) :P Sen när de skulle börja sätta in nålarna började jag hyperventilera utan att jag märkte det, så jag blev typ skityr och höll på ramla av pallen, så akupunktören fick sitta och hålla mig i händerna (Hahahah jag är en sån mes). Men det jag är mest stolt över är att jag faktiskt drog ut en nål, men då började det blöda, och jag typ började gråta och akupunktören ba: Det var mitt fel, inte ditt. Fast jag visste att det var mitt fel ;P

Nu ska jag gå och äta lite lunch. Sen ska jag Frida och Liza tror jag, bada. :D

JUSTE, SEXIGA SPANJOREN ÄR JU PÅ BILDEN LÄNGST UPP PÅ BLOGGEN HAHAHAHAH ÄLSKAR HAN!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0