Mitt mos kom hem idag!

och vet ni vad det är för dag idag? DAGEN DÅ MOA KOMMER HEM! :D Mahahha har inte sett den flickan på en månad snart :) Och hon håller tydligen på att färga håret just nu, i denna stund jag lovar det är sant! Spänningen är olidlig... Damdamdamdamdam. Hoppas hon skriver något i bloggen idag, kajsa den typen verkar inte göra det längre! Känns som att ni kommer att tröttna på mej snart.. Om det är möjligt haha :P

Jag har iallafall bakat bullar och dom blev SÅÅ perfekta. x) Nu ska jag visa alex, raden, louse och alla som mobbar mej för mina för mina, enligt dom, äckliga hemliga reccept kakor att det jag gör inte alltid blir misslyckat. Jag kan ju säga att bullarna hade ett hemligt reccept MaHAHAHA respekt i hemkunskapen :D X)




perfektion mna vänner, vad mer behöns sägas? x)

Kommentarer
Postat av: Frida Hjelm

fan vad gott med bullar!!! haha

2009-08-22 @ 23:47:05
URL: http://fridahjelms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0