"Och ni får inte ta ledigt, för då får ni smäll"

Nu är jag hemma igen :) Vi hade bara skola i 1 och en halv timme så det var cillidill haha :D Vilket härligt ord. Chillidill. Det måste jag börja säga X)
Vi gjorde ingenting åt bara prinsesstårta och fick information. Jag hatar prinsesstårta. Men jag älskar marsipan så jag åt den och louises marsipan :) Möms.
 
Farväl, nu ska jag se på min och allas favoritfilm. Big buck bunny. Hahaha x) Har lovat min bror att se på den varjedag... Jag kommer att springa och gömma mej snart. Om ni inte har sett den så borde ni x) Sjukaste film jag har sett. Den som gjorde den måste nog vara bakom flötet. Som oss alltså.



Allas vår älskade friskola :P

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0