om oss

Ja, nu kan jag förklara lite mer om oss som bloggar och visa lite bilder.


Här har vi då Kajsa som kommer blogga lite när hon vill.


Här är Kajsa och Karin Och en skit sexig kille där på sidan. Busfrön!


Här är en skit fin bild på mig och Karin.
Den natten var helt vild!


En über sexig bild på mig och Kajsa.


Karin och Moa med Moas sadistväska.


Moa-Toa.


Och ännu en gång, Moa.

Ja.. Jag vet inte riktigt vad ni vill veta.. Men känner ni att det är något ni saknar är det bara att fråga på! :D

/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; lägger till dig nu då (:

2009-08-12 @ 22:45:08
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: bengta

hejhej jag bara undrar om du vet om silvershampoo funkar på brunt hår:) tack på förhandd & fin blogg förresten :D

2009-08-12 @ 22:49:55
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: kajsaaaa

MEN MUPP! VARFÖR VÄRSTA STORA BILDEN PÅ MEJ ;O

2009-08-13 @ 06:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0