palindromer. och en rolig ballonggubbe.

Nu är det jag igen, Kajsa alltså.
 
Jag läste tidigare att Karin sa nånting om gnupung, ett ord som blir detsamma både bakofram o framobak.
Och eftersom jag inte är lika bakom flötet som mina små vänner så vet jag att sånna ord heter palindromer. ahahah knepigt ord det där. Och eftersom jag sitter här i min ensamhet kan jag ju skriva ner några såna kuliga meningar.

Vi har tillexempel meningar som dom här:

° Ni talar bra latiN
° Märk bara atlas arabkräM
° God arab åt tå bara doG
° Abba apor rapar ropa abbA
° A toyota, race fast, safe car, a toyotA
° Was it a car or a cat i saW
° Madam Im adaM
och sen min lååånga favorit
° Skrik det egna rotmosnamnet i latin, låt stanna den nakna ankan ned, annat stål, nita liten man som tor, ange ted kirkS

HAHAHA dom kan vara krångliga att läsa men jag lovar, det står xakt samma sak åt båda hållen!
 kan ni några egna såna kan ni ju få skriva ner dom..
PORR / K


hahahah, jag är ju nästan lika grym som Tobbe trollkarl på att göra ballongfigurer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0