Vart lite agresiv ett tag där..

Alltså fan va sur jag blir! Fan va alla ska va tråkiga. Hata Bålsta! Inte en jävel ute på kvällarna?! Det är ju för fan bara vi som är det. Vart är restan då? Sitter ni framför era jävla datorer och geekar? Shit vilket jävla liv säger jag bara?! Ja svär. När jag börjar gymnasiet drar jag från fitt Bålsta och kommer aldrig mer tillbaka! Det är fan det värsta stället på jorden! Jag hör typ kompisar varje dag som bor utanför Bålsta som har kul nästan varje dag. Det är ju förfan mer drag i Bro är vad det är här! (Okej, inte för att jag vill bo där, men ändå?!) Hur kul kan det vara att sitta inne hela dagarna? Jag håller på och kreverar om jag inte får gå ut!

Ja det var ett inlägg som aldrig blev publicerat... Haha jag varet lite arg där ett tag. Men lugnade ner mig när några väl ville komma ut med mig och Matilda.
Men nu ska jag geeka, hejdå!
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0