Buddha börjar gilla mej igen

GASH!! Jag får damp -.- Om man vill ha mvg i musik så ska man kunna spela en hel låt på gitarr med barreackord!! Och jag försöker men mina fingrar räcker inte till... Det är omöjligt.. Inte ens min lillebror som har två meter långa fingrar klarar det... Alla som kan det måste har superkrafter eller nått.

Nu har jag kommit hem från skolan, hände väl inget särskilt förutom att när vi gick till biblioteket fick vi gå in till ica och köpa ´glass som lärarn bjöd på. Mahahha (elakt skratt för dom som inte förstod) Så är det om man är friskolebarn

Och nu ska jag snart baka bullar till föräldrar mötet vi ska ha imorrn. Som handlar om vår polen resa mahahaha *(elakt skratt igen) Så är det om man är friskolebarn

 Hahaha varningar för mina bullar säger jag bara. Sist jag baka något som vi skulle sälja bakade jag med mikael och jonathan.. Det gick ju..  aa..Hmm kakorna blev JÄTTEGODA men ingen vågade smaka dom.. Dom såg tydligen jätteäckliga ut enligt vissa.. Jag förstår mej inte på dom :P Hemligt reccept förstår ni

Och till mellis bakade jag en karinboll. SOm en chokladboll fast mycket godare :D Såklart, det är ju jag som har gjort den

hemligt reccpt är allt jag säger :)


mahahah sexigare än såhär blir det inte xd
våra hemliga reccept kakor som blev GODA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0