tältning på g med moa

Hej hej bloggen. Idag har jag och Moa vart vid stranden och solat och badat. Sket najs! Haha och det var några små pojkar som låg brevid oss och var skit söta!
Några konversationer med dom:

Moa: Kaste ner musslan i vattnet, den ha också ett liv!
Jag:
Okej.
Lilla killen nr1&2:
Å! Får vi se på musslan!
Jag:
Okej..
Lilla killen nr1:
Kan jag få den?
Jag:
Nej men vi ska kasta i den i vattnet för den har ju också ett liv och annars kommer den dö.
LK1:
Jaha, men jag vill döda den.
Jag:
Nej men jag ska kasta i den.
Moa:
Ja kaste den på djupt, dom trivs bäst där.
LK1:
Varför trivs som där? Hur kan dom andas?
Moa:
Nej men dom är som fiskar och andas inte luft.
LK1:
Jaha är den bög?
*Moa och Frida asgarvar!*


LK1: Min lillebror har ett ärr på armen och har fått sytt tre styng.
Moa:
Jaha, varför har han det?
LK1:
Hehe, det är lite mitt fel. Jag råkade slå sönder en ruta och så stod han där bakom och så fick han glas där.
Jag:
Ojdå, men varför slog du sönder än ruta.
LK1: Jag vet inte riktigt, jag blev väll arg.

Haha så sweet! Han var bara 8 år! Ur gullig!
Men nu så ska jag och Moa bege oss ut i tältet där vi ska sova inatt.
Önska oss lycka till.
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0