aj min mage

Hej hopp gummisnopp!

Ett klassiskt bert uttryck det där, fungerar varje gång ;) haha

Satt precis med min tyskaläxa.. Jag har damp på den.. Jag lovar. Jag springer snart och slår på något. Håll er borta är allt jag säger :P

Pratar med min farmor i telefon nu. Hon pladdrar och pladdrar. Och jag bloggar istället. Som hon pratar vet man aldrig när hon tänker sluta. Bara jag kommer ihåg att såga jaa ahaha kanske det mm ibland så blir det shitabra :D Eftersom jag är en FLICKA så klarar jag faktiskt att göra två saker samtidigt (SUCK ON THAT jonathan, som har fått för sej att killar är bättre på allt.. hmm.. Ibland undrar jag vad den pojken tänker med).

Nu måste jag fortsätta med tyskan... Usch.. Det är jättesvårt.. Och jag hatar tyska.. Jajja.. Nån gång måsta man väl göra det.. Men inte nu. Funderar på att komma på något att skriva om så att det tar längre tid..

Jajja nu måste jag göra den. Fast jag lovar att jag kommer att få minst ett anfall under tiden. Jag får väl ta och hoppa i sängen och ta utlopp för mion ilska eller vad man säger: P

Oj vad jag är törstig känner jag nu.. Måste ner och dricka vatten. Om ni undrar alltså ;)

Peace, Love and Porr

/Karin



sötaste farmor x)

Kommentarer
Postat av: david

mycke söt

2009-08-26 @ 21:53:53
Postat av: Janette

Haha va gullig

2009-08-29 @ 17:14:45
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0