Tavla på mej själv! (A)

Nu Karin ska jag(alltså Kajsa) blogga igen.
Idag har jag vart i skolan o jag gick upp klockan 05.03 imorse!
Oonej, nu håller dendär dryga killen från facebook och msn på igen..  Åååh, jag har typ lust att slå honom för han fattar NADA!
Karin, vi måste ta med oss Buddha(?) o göra en förbanelse över snubben! URK...
Jag har verkligen inte lust att blogga mer idag för jag är hungrig och Kärevän är här. 
Jag ska göra en tavla av mej själv men jag har inte bestämt mej för vilken, hjälp snälla? (A)


                


hjälp, vilken av dom ska jag ha som en STOR tavla på mej!  jag har flera men ni får bara se domhär o välja..

PORR MED KAJSA!

Kommentarer
Postat av: adina

oj.. herregud, att vakna 5.03! jävlar :O

2009-08-19 @ 20:08:46
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej,fin blogg.

2009-08-19 @ 20:27:13
URL: http://fiinastenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0