Aaaah...jag älskar doften av krut på morgonen!

Jag älskar att citera Julius Caesar, får inte göra det så ofta, men när jag får chansen så njuter jag av ögonblicket :) Några favoriter är: Veni, Vidi, Vici (Jag kom, jag såg, jag segrade, min favorit), Alea Iacta Est (Tärningen är kastad, min andra favorit)Ab Initio (Från början).

Jag kom, jag såg, jag segrade och Tärningen är kastad är favoriter, eftersom det låter så spännande! Haha, tycker ni att jag låter knäpp och allmännt psykad om jag säger att jag vill kriga ?! På riktigt (inte med pinnar) ?! NU!!!!!

Caesar sa en del knäppa saker också, som t.ex. A Nap, A Lamb, Ab Mal Ap Ama (Han som är helig ska icke ta sig tupplur med lamm), hahaha wtf tänkte han på när han sa det :P ? Det finns ju ett gömt meddelande i, och alla ser det säkert, förutom jag hahhaha :) Dessutom, om man lägger till lite accent så låter man som en arab :P ?

Nu ska jag äta tror jag ?

[Programledarröst]: Vad kommer Moa skriva nästa gång ?  Kommer hon komma ihåg att skriva ett till inlägg idag ? Det får vi se nästa vecka. Tills dess; Ta hand om planeten Jorden, och kom ihåg; Att allt kan hända i rymden.

MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0