from Paris to Berlin..

Kajsa här!
Skulle till skolan idag, kom till bålsta och gick upp till pendeln, drog kortet o allting sen skulle jag på tåget, men jag kom inte längre för sen skulle ALLA som skulle på tåget ta reservbussar som gick till kungsängen.  Det va nått fel på tåget som stog i bro så man kom inte förbi..  då skulle alla 230 pers på 3 bussar.. TRÅNGT?! Jag, Lisa och Emelie satt på ett enmanssäte alla tre, usch, det gör jag aldrig om igen.  jaja, vi skulle komma försent o Lisa börjar panika som alltid, o då blir hon sne på mej o allting är mitt fel helt plötsligt. hahaha, men vfan jag är van med detdär. När vi kommer till odenplan får vi ett sms att läraren är sjuk så vi börjar klockan 10 o då slutar Lisa med sin panik och blir helt plötsligt glad som fan, härligthärligt.  Vi hade matte  o engelska sen fick vi åka hem. Ni som inte vet det, jag har bara 2-3 lektioner per dag! så jävla härligt! Min senaste dag är till klockan 1.  Lisa får nått spratt på tåget o börjar sjunga o larva sig som bara hon kan göra och jag sitter och skämms. tillslut kommer vi iaf fram till Bålsta och Lisa måste gå till  synsam för o undersöka ögonen så hon får sin tenta till att övningsköra, segsnöre!  Sen tog vi bussen hem efter att Lisa bestämde sej för att låta hennes föräldrar betala undersökningen o göra det någon annan dag! När jag kom hem kom Erica till mej o snart ska jag över till Amanda för hennes lillasyster fyller år så det är kalastajm.
GRATTIS LOLLO PÅ FÖDELSEDAGEN!


PORR MED KAJSA!

Vill bara påminna om att bilden är väääldigt gammal, från när jag gick i 8an tror jag, men lollo är sej lik, o det är henne jag visar eftersom hon fyller år! GRATTIS LILLSKIT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0