"Haha vi måste komma på något gangsternamn till dej. typ porrkarin från gatan, eller något sådant:P <3"

Moa ska komma och hämta sina kakor som hon glömde här snart. Funderar på om jag ska gömma mej bakom brevlådan eller nått med en apmask som pussas. När hon sedan ringer på dörren så ska jag smyga fram med en potatissäck och  ta den över hennes huvud. Ojdå, tänker ni nu, har hon inte tänkt på att moa kommer att skrika? Jodå mina kära vänner, jag tänker på allt. Jag har nämligen ljudisolerat potatissäcken! mahah suck on that!

Fast sen vet jag inte vad jag ska göra med Moa

Hmm... Jag skiter i alltihopa isället


Hahahah sötmoa ;)


Jag vet inte vad det är, men jag får en känsla av Martin Luther när jag ser dom här bilderna x)

PUSSAR FRÅN MEJ
/Karin


Kommentarer
Postat av: Frida - hon som designar

Hej,vilken intressant blogg.

Ville säga att jag har en designblogg som är ganska ny.

Jag själv är ingen amatör på att designa.

Kika in!

2009-08-29 @ 17:43:52
URL: http://fridadesignar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0