"Hela faderullan"

Nu är jag hemma. Och jag överlevde. Utan några större missöden haha ;)
Min frisör var min lärares (som jag misstänker inte tycker om mej, pga av en viss bild jag tog -.- x) ) barn. Så jag var tvungen att sitta snällt och låta henne klippa mej. Och inte bita henne i fingrarna när hon närmade sig mig med saxen som jag kände för att göra. Då skulle nog min lärare bli arg på mej. Och ge mej smäll. Man vet ju aldrig ;)

Och mitt hår blev kortare... Hmm det kunde man aldrig gissa.. Jajja har inget mer att säga.. Kan ju, för er skull, avsluta med en rolig historia haha x) Dom är ju så roliga. Tycker iallfall jag ;P

Vad säger Tarzan när han ser Elefanterna komma mot honom över kullarna?
-Titta där kommer Elefanterna

Vad säger Tarzan när han ser elefanterna komma över kullarna med solglasögon?
´-Ingenting för han kände inte igen dom


hahhaha xD Erkänn den var lite lustig? x)


Någon rolig som vill msna? :D

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0