Karin Krokus här igen

Eftersom mina älskade medarbetare eller medbliggare eller vad man säger, inte verkar uppdatera så får väl jag göra det ;)

Här sitter jag och äter choklad. Möms

Hmm det var väl allt nytt som har hänt den mitt senaste inlägg ;)

Jusst det!! Jag har kommit på ännu en idé som kommer att göra oss så kända mahahaha x) Blondinbella here we come. Vi ska göra något otroligt SKANDALLÖST så att alla skvallerbloggar börjar skriva om oss. Hahahah we are so naughty x)

bara ett problem.. 'jag kan inte komma på vad för bus vi ska göra. Tårtan på dessie blev ju ganske ujppmärksammat. Så vi kan ju göra något liknande. Mahahahhaha har mitt elaka skratt ;)

Vi kan.. hm.. Sätta Kalsonmger på våra huvuden, där det stor våra bloggnamn. Sedan går vi runt i hela stockholm i jakt på en storbloggare samtidigt som vi sjunger ghostbudters och vevar med händerna, precis som en väderkvarn. Sedan kan vi attakera någon känd bloggare med majonästuber, rulla in bloggaren i en matta som har fått tjära på brett på sig. Sedan rullar vi ut mattan och skriver vår bloggadress med nått som fastnar i tjäran. Och sedan i slutet kan vi alltid spruta lite mer majonäs på bloggaren. Majonäs kan det aldrig bli för mycket av? Och varför inte dela ut litaé gratis rulader när vi ändå är igång

Blogg.se listorna, here we come ;)



igår såg vi kungen på tåget! och han hade fötterna på sätet! Hahah ;) vilken fillefjung

orkade inte vrida på bilden, så ni får vrida på era huvuden  ;)

/Karin

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Önskar dig en fin fredag!

2009-08-14 @ 13:36:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ah :D lägger till dig snart då, ja säger till när ja gör de! kram

2009-08-14 @ 14:57:18
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: har lagt till dig (:

2009-08-14 @ 15:03:03
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: nina

har tävling i min blogg där du kan vinna en ny design...

2009-08-14 @ 16:01:07
URL: http://missniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0