Såg du? Det flög gult spott ur hans mun

Vi försökte sälja våra kakor. Men det gick inte. Vi gick hela fånäs och inte en ändå köpte något! :@ Gaah jag får damp. Alla tanter sa att "dom inte äter kakor". Vad är det för dålig bortförklaring! ALLA tanter äter kakor! Det är bara så. Jag misstänker att dom inte gillade oss:P

Nej nu ska jag inte vara arg något mer. Inget är kul då ;)

Nu ska jag kolla på gymnasiumigen

Puss och hej Leverpastej

Peace Love and Porr

/ Karin

Apropå (stavas det så? :O Mysko) ingenting kör vi med en bild på Matilda, bara för att hon är så söt. Hon har en fryst köttbulle i munnen. Mums. Enligt henne, Men hon är ju trots allt också lite bakom flötet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0